מוזמנים ליצור קשר ⟵

מה חשוב לדעת על עיקול חשבון בנק?

 

הסיבה העיקרית שבגינה מבצעים עיקול חשבון בנק היא חוב כלפי בן אדם אחר ו/או חברה ו/או גופים ממשלתיים. כמובן שמדובר על צעד קיצוני, כזה שנועד להרתיע את החייב להסדיר את החובות בהקדם. הפעולה של עיקול חשבון יכולה להתבצע רק על ידי הוצאה לפועל ו/או רשויות ממשלתיות. בדיקת עיקולים בבנק כמובן שתוכלו לבצע מול הבנק שבו אתם מנהלים את החשבון שלכם. מוטב כי תדעו כל מיני טיפים שונים שיכולים לסייע לכם להתמודד עם המצב שנכפה עליכם, אולי אפילו ללא כל הכנה מוקדמת מהצד שלכם.

 

תנסו לברר את סיבת העיקול

עוד לפני שאתם מנסים להזיז הרים כדי לשחרר את העיקול, מוטב כי תבינו מהי הסיבה שבגינה החשבון שלכם מעוקל. יכולות להיות כל מיני סיבות וכל מיני חובות שבגינן החשבון שלכם לא יהיה משוחרר. אנו ממליצים לכם לנסות להבין מראש את הסיבה שבגינה החשבון מעוקל. רק לאחר מכן תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו תדעו כיצד לפעול. אם לא תדעו את סיבת העיקול, יהיה לכם קשה מאוד להגיע למצב שבו תוכלו לבטל אותו.

 

אל תלכו עם הראש בקיר

זוהי אומנם לא סיטואציה נעימה, אך עליכם לזכור כי מוטב שלא תלכו עם הראש בקיר. בקשה לביטול עיקול צריכה להתבצע בצורה מתונה ורגועה, כך שתוכלו לקצור ממנה פירות. אם אתם תלכו עם הראש בקיר, אתם עלולים למצוא את עצמכם יוצאים קרחים מכל כיוון אפשרי. לעיתים דווקא הידברות וניסיונות גישור הם אלה שיכולים להביא אתכם למצב שבו תוכלו לשחרר את העיקול. עיקול חשבון בנק זוהי פעולה קיצונית, אך בו בזמן היא חוקית.

 

השתדלו שלא לקחת את האחריות עליכם

אפילו אם אתם סומכים על עצמכם שתוכלו להחזיר את המצב לקדמותו, קחו בחשבון כי המציאות עולה על כל דמיון. מוטב כי תשחררו את החשבון ביחד עם איש מקצוע מיומן כזה שיסייע לכם לעשות זאת בתבונה. אל תביאו את עצמכם למצב שבו אתם מבזבזים זמן יקר, זמן שעלול להיות קריטי בראייה לטווח הרחוק. כל זמן שבו ה חשבון מעוקל, הוא זמן שבו אתם לא יכולים לבצע פעולות פשוטות – ולא תהיה לכם גישה לכסף.

 

הסבלנות היא קלף מפתח להשגת התוצאה הרצויה

לאחר בדיקת עיקולים בבנק יהיה עליכם להבין כי אתם נכנסים אל תוך סיטואציה שעשויה לקחת זמן. אל תחשבו כי אתם תוכלו להחזיר את המצב לקדמותו במהירות, אלא אם כן מדובר על טעות. כל עוד העיקול בוצע על ידי הוצאה לפועל בגלל חוב כזה או אחר, הסבלנות שלכם היא קלף מפתח. ככל שתהיו יותר סבלניים, כך גם תוכלו לפעול בצורה אפקטיבית יותר. במקרה הזה הפזיזות היא מהשטן, בטח כאשר אתם רוצים לשחרר עיקול על חשבון בנק שמגביל אתכם במיוחד.

 

תבחרו איש מקצוע המתמחה בנושא

בקשה לביטול עיקול כמו שכבר הבנתם חייבת להיות מוגשת על ידי איש מקצוע אשר מכיר את התחום על בוריו. איש מקצוע שתוכלו לסמוך עליו שהוא זה שיאפשר לכם להחזיר את המצב לקדמותו.

תוכן עניינים

מה חשוב לדעת על עיקול חשבון בנק?

  הסיבה העיקרית שבגינה מבצעים עיקול חשבון בנק היא חוב כלפי בן אדם אחר ו/או חברה ו/או גופים ממשלתיים. כמובן שמדובר על צעד קיצוני, כזה